homehet verhaalgalerijreserveeractiviteiten

Galerij

Van yoga tot lezingen, van voorstellingen tot recepties. In de sintjozefskerk kom je samen om te ontspannen, bij te leren of te genieten.
Sfeerbeelden van de luster uit  de Sint-Jozefkerk in Roeselare. Organiseer jouw event in West-Vlaanderen op een unieke locatie. Van workshops tot communies, er is veel mogelijk in de serene kerk. Organiseer jouw event in West-Vlaanderen op een unieke locatie. Van workshops tot communies, er is veel mogelijk in de serene kerk.

Samen bijzondere momenten delen

Sfeerbeelden van een glas champagne in  de Sint-Jozefkerk, Roeselare. Sfeerbeelden van het biechthokje uit  de Sint-Jozefkerk in Roeselare. Sfeerbeelden van het orgel uit  de Sint-Jozefkerk in Roeselare. Sfeerbeelden van een man die een  glas champagne vastheeft in de Sint-Jozefkerk te Roeselare. Een witte kerk met hout afwerkingen. De Sint-Jozefkerk is een unieke opleidingslocatie in West-Vlaanderen, Roeselare.
Deken de Saegherplein 14 - 8800 Roeselare
info@jachba.be - BTW BE 0472.806.011